vrijdag 12 juni 2009

"Flow"

Hebben jullie dat ook wel eens; dat gevoel dat er nu eens iets uit je handen moet komen en dan wel het liefst snel en veel? Ik had het laatst met scrappen, er liggen nog zo veel foto's en soms ben je zo lang met iets bezig dat het maar niet opschiet. Dus had ik zin in snel en veel. Deze onderste LO heb ik in 2 uurtjes tijd gemaakt. Papier had ik al wel uitgezocht, dus gelijk aan de slag, en ik voelde het gelijk: die "FLOW". Ik heb er even van genoten, 3 LO af, eenvoudig maar zeker niet lelijk en ik had het onwijs naar mijn zin.






Groetjes, Astrid

2 opmerkingen:

  1. Hallo Astrid, ik had deze LO's al gezien bij jou thuis. Ze zijn echt helemaal leuk!!! Hard gewerkt hoor!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, kijk eens op mijn bolg, ik heb een verrassing voor je!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen